SPOOON 1-2-3

Egyből kettő

2013. március 10. - Bezzegh Éva

A busából csak egy kis darabot vágtam le a cevichéhez, a nagy részét meghagytam sztéknek. A kókusztejből, az ananászból és a koraianderből is maradt még, ezért adta magát, hogy ezekbe pácolom a halat sütés előtt.

FŰSZERES KÓKUSZTEJBEN PÁCOLT BUSASZTÉK

hozzávalók

1 nagy busafilé

a páchoz

1 szelet ananász

2dl kókusztej

1 citromfű

1 csokor korianderzöld

1/2 rúd citromfű

2cm friss gyömbér

2 szál újhagyma

3 gerezd fokhagyma

1 lime leve és héja

2tk

3ek olívaolaj

1ek kókuszreszelék

köretnek én kókuszzsíron pároltam répa- és tökkockákat lilahagymával, citromlével, osztrigaszósszal megöntözve

A pác hozzávalóit robotgépben lepürésítem, alaposan bemasszírozom vele a halat, és lefedve hűtőbe teszem legalább egy órára, de inkább egy éjszakára. Sütés előtt a pácot lehúzom a halról, és alaposan felforrósított vasserbenyőbe dobom. Pár perc alatt mindkét oldalát megsütöm. Köretnek kókuszzsíron sütöttem wokban tök- és répakockákat osztrigaszósszal és lilahagymakockákkal. Tálalás előtt citromlével megcsorgattam.

Éva

A bejegyzés trackback címe:

https://spooon123.blog.hu/api/trackback/id/tr7718090098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása