SPOOON 1-2-3

Görögdinnye-paradicsom: második felvonás

2012. augusztus 08. - Bezzegh Éva

Ilyen izgalmakat! Gundel-Takács közvetítésében hallgattam végig a magyar-izlandi kézilabda mérkőzést, ami végére a fater majdnem szívszéhűdést kapott, a muterről folyt a víz, én meg szorítottam, szorítottam a botmixert... Te turmixgépet használj, kedves Olvasó, ha van!

PIKÁNS GÖRÖGDINNYE GAZPACHO

hozzávalók

1kg kimagozott piros húsú görögdinnye (kb. 1.5-2kg héjastól)

200g kemény paradicsom (kb. 5db kis-közepes)

200g uborka (nagyjából egy fél)

3 újhagyma vagy egy salátahagyma, esetleg lilahagyma

1 citrom leve

2ek méz/nyírfacukor

1tk

friss bors

1 chilipaprika kimagozva

jég

díszítésnek újhagymaszár

A dinnyét kivájom a héjából, kimagozom, a héjas zöldségekkel együtt felkockázom, és egy turmixgépbe teszem a többi hozzávalóval. Alaposan összeturmixolom, és hűtőben tartom kínálásig. Ha azonnal tálalom, akkor jéggel együtt turmixolok, ha nem, akkor a jeget majd tálaláskor teszem bele. Az újhagyma szárát hosszában négyfelé vágom, azzal díszítem.

Éva


A bejegyzés trackback címe:

https://spooon123.blog.hu/api/trackback/id/tr2618089884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása