SPOOON 1-2-3

Túrós csúszda

2012. június 28. - Bezzegh Éva

A napokban olvastam a Bűvös szakácson a tökéletes túrós csuszáról, kedvet is kaptam hozzá. Friss tésztát nem volt kedvem gyúrni, volt itthon klasszik kockatészta, valamint a pörc helyett füstölt tofut használtam. Ezek után kénytelen voltam új nevet adni az ételnek, így lett csúszda. Csúszott is rendesen.

TÚRÓS CSÚSZDA

kell hozzá

fejenként 12 dkg száraz vagy 18 dkg friss tészta

túró (házi/bio)

tejföl (házi/bio)

füstölt tofu

olívaolaj/ghí/zsír

A tésztát főzd ki bő, sós vízben. Ezalatt pirítsd meg egy evőkanál zsiradékon a tofut, majd keverd hozzá a tejföl felét, sózd meg. A tésztát keverd a szószhoz és pirítsd meg serpenyőben vagy forró sütőben. Morzsold rá a túrót, a tejföl másik felét, forgasd össze, kész.

Ádám

A bejegyzés trackback címe:

https://spooon123.blog.hu/api/trackback/id/tr3818089852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Detti 2012.07.24. 18:43:44

Ezt most nagyon megkívántam! Pedig sosem szerettem :)

Spooon 1...2...3! 2012.07.24. 20:12:10

Ez egy ötlet egy húsmentes változatra, de szalonnával az igazi.
süti beállítások módosítása