SPOOON 1-2-3

Perfect match

2013. március 25. - Bezzegh Éva

Van olyan... Amikor a klikk egyszerűen megtörténik... És a találkozás tökéletes... Van olyan.

Azt mondták, a kellevélnek jól áll a citrom. Kipróbáltam. Ez egy tökéletes találkozás valóban. A "Perfect Match".

CITROMOS FODROS KELLEVÉLSALÁTA PARMEZÁNNAL, LILAHAGYMÁVAL

hozzávalók

néhány fodros zöld és lila kellevél

1/2 lilahagyma

1/2 citrom leve és héja

2ek tökmagolaj

parmezánforgács

csipet

frissen őrölt bors

a korianderzöld is jól állna neki (nekem momentán nem volt itthon), illetve tökmaggal is meg lehet szórni

A kelleveleket megmosom, lecsöpögtetem, és beletépkedem egy tálba. (Ha van korainderzöldem, akkor azt ezen a ponton durvára aprítom, és meghintem vele a kelleveleket.) A lilahagymát megpucolom, felkarikázom, és néhány karikát elrendezek levelek tetején. Ráfacsarom a salátára a citom levét, ráreszelem a héját, sózom, megöntözöm a tökmagolajjal, parmezánforgáccsal szórom meg, végül friss borsot tekerek rá, és tálalom is. Ha nem felejtem el, kevés tökmaggal megbolondítva. Lehet egy ultra könnyű ebédként magában fogyasztani, vagy hideg illetve meleg grillhús/-hal, esetleg sültek mellé.

Éva


A bejegyzés trackback címe:

https://spooon123.blog.hu/api/trackback/id/tr5118090114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása