SPOOON 1-2-3

Újratöltve

2013. augusztus 07. - Bezzegh Éva

Valaha szerettem a magyar konyhát. Hogyne szerettem volna, hisz nem is ismertem mást. Aztán kiszerettem belőle: kiábrándítottak a magyar vendéglátás állítólagos "szakijai", akik a minőség helyett a mennyiséget, az ötletes helyett a fantáziátlant, a változatos helyett az unalamast tolták (tolják) évtizeden át (óta). Aztán jött a változás tornádója, és a magyar kulinária új erőre kapott, soha nem látott magasságokba repítve az ételeket, a konyha, ezzel együtt a szakma becsületét, nem utolsó sorban pedig a műkedvelő közönséget. Nincs is, amit jobban szeretnék ma nála: az újragondolt magyar konyhánál. A klasszikusokkal való kísérlezés szele engem is megcsapott, így nem lehet talán csodálkozni, hogy mikor az én drágám azt mondta, úgy enne egy túrós csuszát, ezzel sikerült előrukkolnom:

TÚRÓS CSUSZA CANNELONI SÜLT HAGYMÁVAL ÉS KOLBÁSZPÖRCÖKKEL 

hozzávalók

300g morzsás túró

100+200g tejföl

1tk

10db canneloni

1 hagyma

5-6 szelet kolbász (lehetőleg házi)

A sütőt 180 fokra begyújtom. A túrót és 100g tejfölt robotgépben a só felével krémesre eldolgozok, a masszával megtöltöm a cannelonikat, és egy tűzálló tálban elrendezem őket. A maradék tejfölt a maradék sóval alaposan elkeverem, majd elosztom a cannelonik tetején. Sütőben 40-50 perc alatt készre sütöm. A kolbászokat meghámozom, félcentisre felkockázom, majd a kolbászkockákat egy felhevített serpenyőben pár perc alatt ropogósra sütöm, kilapátolom, lecsöpögtetem. A hagymát félbe vágom, felszeletelem, és a kisült kolbászzsíron megfuttatom, majd szintén kiemelem, lecsöpögtetem. Amikor a canneloni elkészült, a ropogós kolbászkockákkal és hagymakarikákkal megszórom a tálat, a maradék kolbászzsírral meglocsolom a művemet. Vegáknak kolbász nélkül ajánlom.

Jó étvágyat hozzá!

Éva

A bejegyzés trackback címe:

https://spooon123.blog.hu/api/trackback/id/tr2818090222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása